Как да сте по-убедителни в офиса

Съществуват много стратегии, писани и неписани правила, как да накараме отсрещната страна да се вслуша в гласа ни. Когато става дума за работата, а тепърва сме започнали работа няма да е никак лесна задачата.

И въпреки това, съществуват техники, които да помогнат на всяка дама да е по-убедителна, ясна целенасочена. Вижте и техника за презентации онлайн: https://www.office1.bg/GOCLEVER+%D0%A2%D0%90%D0%91%D0%9B%D0%95%D0%A2+QUANTUM+1010%D0%9C+10INCH+DUAL+CORE+8GB+3G+BT-c4905-a2070250207/.

За да постигнете желаното без проблеми, специалистите направиха някои наблюдения и заключения.

  1. Спечелване на колегите – за да постигнете желания ефект, изложете стратегиите си пред колеги, отново и отново. Щом някой повтаря мнението си и то по начин, че да покаже на околните, колко удивителен и приятелски е настроен, то и публиката го слуша. Специалистите съветват, преди да изложите стратегията си да направите сухи тренировки у дома и пред гледалото. Трябва да сте достатъчно уверени, когато говорите и да изтъкнете позитивите от цялата работа. Наред с това психолозите смятат, че да се разберем с околните е много по-лесно, когато и двете страни са настроени на една и съща честота.
  2. Постигане на компромиси – според американските психолози, жените са по-добри в конфликтни ситуации. Въпреки това те съветват, че в службата няма място за излишно задрънчаване и изтъкване на тази черта от характера. По-скоро ще спечелите някого ако направите компромис, вместо постоянно да се заяждате. Търсете компромисните решения, винаги уповавайки се на идеите и на двете страни.
  3. Склоняване към обща кауза – психолозите са и на мнение, че хората слушат и обръщат внимание, когато дадено твърдение е подправено с доза история. Когато излагате идеите си пред шефа, винаги споделяйте и от къде произхожда това и онова. Статистиките понякога не са точно онова, което може да се очаква, но вършат чудесна работа. Когато обаче цифри и графики са подплатени и с красноречива характеристика, всичко изглежда много по-добре.
  4. Договаряне за най-разумното – когато трябва да сте убедителни в бизнес идеята си, давайте и залагайте на добрата цена, на предимствата и качествата, с които изпъквате пред конкуренцията. Започнете ново начало: http://bgfaktura.eu/item/9-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BE-%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BB%D0%BE.

Ако се доверите на този подход, убеждаването във вашата теза, стока, продукт ще покаже зашеметяващи резултати за компанията.